1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

Getting into the game

Autor:

Henry Jenkins

Resumen:

How educators can build on the motivational power of electronic games

Página:

48

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

7

Periodo:

Abril 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-04.txt

  • Documento número 840658
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

On the minds of middle schoolers

Autor:

Erika Daniels

Resumen:

Students tell teachers their top concerns about school

Página:

52

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

7

Periodo:

Abril 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-04.txt

  • Documento número 840659
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Moving out of middle school

Autor:

Nancy B. Mizelle

Resumen:

To ensure high school success, make the middle school program challenging and supportive

Página:

56

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

7

Periodo:

Abril 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-04.txt

  • Documento número 840660
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Easing the transition to high school

Autor:

Joan Lampert

Resumen:

A freshman advisory program urges students to connect to school resources and activities

Página:

61

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

7

Periodo:

Abril 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-04.txt

  • Documento número 840661
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

It’s cool to succeed

Autor:

Terry Grier

Kent D. Peterson

Resumen:

From tutoring to all-star camp, Guilford Country Schools meets the varied academic needs of students

Página:

65

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

7

Periodo:

Abril 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-04.txt

  • Documento número 840662
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
  • Enlace directo