- isn = "00131784"
- Artículo:
The modern multi-age classroom
- Autor:
Paula Carter
- Resumen:
Mixing ages in a team-taught primary class creates a caring environment
- Página:
54
- Sección:
The whole child
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
1
- Periodo:
September 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-09.txt
- Documento número 840683
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning throughout the day
- Autor:
George Johnson
Rachel Poliner
Susan Bonaiuto
- Resumen:
A district wants its students to practice social and emotional skills, not just learn about them
- Página:
59
- Sección:
The whole child
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
1
- Periodo:
September 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-09.txt
- Documento número 840684
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Character education
- Sub título:
Parents as partners
- Autor:
Marvin W. Berkowitz
Melinda C. Bier
- Resumen:
How to overcome barriers to parent involvement
- Página:
64
- Sección:
The whole child
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
1
- Periodo:
September 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-09.txt
- Documento número 840685
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reclaiming senior year
- Autor:
Kathleen D’Andrea
- Resumen:
From job shadowing to retreats, a high school offers students a meaningful last year
- Página:
70
- Sección:
The whole child
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
1
- Periodo:
September 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-09.txt
- Documento número 840686
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Building the habit of writing
- Autor:
Maureen O’Leary Wanket
- Resumen:
Even students who thought they hated to write learn to like it
- Página:
74
- Sección:
The whole child
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
1
- Periodo:
September 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-09.txt
- Documento número 840687
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo