- isn = "00131784"
- Artículo:
Web wonders
- Sub título:
The whole child
- Autor:
Naomi Thiers
- Sección:
Online
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
1
- Periodo:
September 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-09.txt
- Documento número 840693
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Special reports
- Sub título:
What parents think about after-school time
- Autor:
Deborah Perkins Gough
- Sección:
Online
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
1
- Periodo:
September 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-09.txt
- Documento número 840694
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
EL study guide
- Autor:
Naomi Thiers
- Resumen:
For professional development and study groups
- Sección:
Online
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
1
- Periodo:
September 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-09.txt
- Documento número 840695
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning from what doesn’t work
- Autor:
Gay Ivey
Douglas Fisher
- Resumen:
To increase adolescents’ comprehension skills avoid ineffective practices, the authors warn
- Página:
8
- Sección:
Reading comprehension
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
2
- Periodo:
October 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-10.txt
- Documento número 840696
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
After third grade
- Autor:
Gina Biancarosa
- Resumen:
From direct instruction to extensive writting, the reading next panel identifies instructional strategies that promote literacy
- Página:
16
- Sección:
Reading comprehension
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
2
- Periodo:
October 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-10.txt
- Documento número 840697
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo