- isn = "00131784"
- Artículo:
The sweet work of reading
- Autor:
Andie Cunningham
Ruth Shagoury
- Resumen:
How to make kindergarten a workshop of readers and thinkers
- Página:
53
- Sección:
Reading comprehension
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
2
- Periodo:
October 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-10.txt
- Documento número 840703
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What’s news?
- Autor:
Renee Hobbs
- Resumen:
A high school communications course guides students to evaluate the ways in which the media deliver news
- Página:
58
- Sección:
Reading comprehension
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
2
- Periodo:
October 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-10.txt
- Documento número 840704
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Breathing life into foreign language reading
- Autor:
Susan Ferguson
- Resumen:
Reading novels in a foreign language become less daunting and more fun in an interactive classroom
- Página:
63
- Sección:
Reading comprehension
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
2
- Periodo:
October 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-10.txt
- Documento número 840705
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A skill for life
- Autor:
Steve Gardiner
- Resumen:
Fifteen minutes a day is a jump start to independent reading
- Página:
67
- Sección:
Reading comprehension
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
2
- Periodo:
October 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-10.txt
- Documento número 840706
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A land of readers
- Autor:
Irmeli Halinen
Pirjo Sinko
Reijo Laukkanen
- Resumen:
Why Finland has the best readers in the world
- Página:
72
- Sección:
Reading comprehension
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
2
- Periodo:
October 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-10.txt
- Documento número 840707
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo