- isn = "00131784"
- Artículo:
The Principal Connection
Research Matters
- Sub título:
Picking Our Battles
Promoting Adolescents' Prosocial Behavior
- Autor:
Joanne Rooney
Yael Kidron
Steve Fleischman
- Página:
88
90
- Sección:
Departments
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
7
- Periodo:
April 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-04.txt
- Documento número 840748
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Special Report
- Sub título:
A Generation Immersed in Media
- Autor:
Amy M. Azzam
- Página:
92
- Sección:
Departments
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
7
- Periodo:
April 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-04.txt
- Documento número 840749
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Perspectives / Zero Tolerance in a Civil Society?
- Autor:
Marge Scherer
- Página:
5
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
5
- Periodo:
February 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-02.txt
- Documento número 1024862
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching Democracy by Doing It!
- Autor:
Mark Gerzon
- Resumen:
In these divided states of America, schools must not so much strive to keep conflicts out of the classroom as to teach students how to participate in democratic processes
- Página:
6
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
5
- Periodo:
February 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-02.txt
- Documento número 1024863
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Legacy of Public Work: Educating for Citizenship
- Autor:
Harry C. Boyte
Nan Skelton
- Resumen:
The Public Achievement initiative is based on the premise that by improving public places and things, students find their own place as active citizens
- Página:
12
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
5
- Periodo:
February 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-02.txt
- Documento número 1024864
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:34 a. m.
- Enlace directo