1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

The Principal Connection

Research Matters

Sub título:

Picking Our Battles

Promoting Adolescents' Prosocial Behavior

Autor:

Joanne Rooney

Yael Kidron

Steve Fleischman

Página:

88     

90

Sección:

Departments

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

7

Periodo:

April 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-04.txt

  • Documento número 840748
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Special Report

Sub título:

A Generation Immersed in Media

Autor:

Amy M. Azzam

Página:

92     

Sección:

Departments

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

7

Periodo:

April 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-04.txt

  • Documento número 840749
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Perspectives / Zero Tolerance in a Civil Society?

Autor:

Marge Scherer

Página:

5

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

5

Periodo:

February 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-02.txt

  • Documento número 1024862
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Teaching Democracy by Doing It!

Autor:

Mark Gerzon

Resumen:

In these divided states of America, schools must not so much strive to keep conflicts out of the classroom as to teach students how to participate in democratic processes

Página:

6

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

5

Periodo:

February 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-02.txt

  • Documento número 1024863
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Legacy of Public Work: Educating for Citizenship

Autor:

Harry C. Boyte

Nan Skelton

Resumen:

The Public Achievement initiative is based on the premise that by improving public places and things, students find their own place as active citizens

Página:

12

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

5

Periodo:

February 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-02.txt

  • Documento número 1024864
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:34 a. m.
  • Enlace directo