1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

The Art of Deliberation

Autor:

Walter C. Parker

Resumen:

How can schools cultivate civic habits—courtesy, tolerance, respect, a sense of justice, and a knack for forging consensus?

Página:

18

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

5

Periodo:

February 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-02.txt

  • Documento número 1024865
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Civic Education—What Roles for Citizens?

Autor:

David Tyack

Resumen:

The author analyzes some of the reasons for our civic malaise and prescribes ways to inspire more citizen participation

Página:

22

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

5

Periodo:

February 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-02.txt

  • Documento número 1024866
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The New Village Commons—Improving Schools Together

Autor:

Tony Wagner

Resumen:

A New England community holds a series of "town meetings on learning" to bring feuding citizens to consensus

Página:

25

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

5

Periodo:

February 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-02.txt

  • Documento número 1024867
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Preparing Students for "The End of Work"

Autor:

Jeremy Rifkin

Resumen:

With massive changes redefining the economy and government, it's time to focus on preparing students to work for nonprofit voluntary organizations

Página:

30

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

5

Periodo:

February 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-02.txt

  • Documento número 1024868
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Civil Society Demands Education for Good Jobs

Autor:

Richard J. Murnane

Frank Levy

Resumen:

Whether Rifkin is right or wrong about the potential of the Third Sector, the new basic skills will be necessary to create a prosperous and pluralistic society

Página:

34

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

5

Periodo:

February 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-02.txt

  • Documento número 1024869
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:34 a. m.
  • Enlace directo