- isn = "00131784"
- Artículo:
Recruiting Parents and the Community
- Autor:
Teresa Jo Clemens-Brower
- Resumen:
From voice-mail messages to family nights at schools—a teacher tells how she encourages participation of volunteers
- Página:
58
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
5
- Periodo:
February 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-02.txt
- Documento número 1024875
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Stretched Analogies and School Reform
- Autor:
Joseph J. Hesse III
- Resumen:
Track-and-field analogies and marketplace metaphors rarely reflect a knowledge of real classroom experience
- Página:
62
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
5
- Periodo:
February 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-02.txt
- Documento número 1024876
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A High-Tech Magnet for Seniors
- Autor:
John E. Lensch
- Resumen:
They start with keyboarding but soon are surfing the Net as a result of an innovative program that reconnects older citizens with their local schools
- Página:
64
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
5
- Periodo:
February 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-02.txt
- Documento número 1024877
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
For a Champion of Racial Harmony
- Autor:
Chris Gustafson
- Resumen:
When Seattle 6th graders built a monument to a slain civil rights leader, they learned lessons in community giving
- Página:
67
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
5
- Periodo:
February 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-02.txt
- Documento número 1024878
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Back to the Basics of Whole Language
- Autor:
Regie Routman
- Resumen:
Recommendations for schools that want to incorporate whole language successfully
- Página:
70
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
5
- Periodo:
February 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-02.txt
- Documento número 1024879
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
- Enlace directo