1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

The Neurobiology of Self-Esteem and Aggression

Autor:

Robert Sylwester

Resumen:

A report on brain research describes the role of serotonin in regulating our self-esteem and the implications for school practice

Página:

75

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

5

Periodo:

February 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-02.txt

  • Documento número 1024880
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

From Curacao / Papiamentu at Home, Dutch in School

Autor:

Frances Faircloth Jones

Resumen:

The president of ASCD reports on a recent Executive Council visit to schools in Curacao

Página:

80

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

5

Periodo:

February 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-02.txt

  • Documento número 1024881
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Themes for Educational Leadership 1997–1998

Página:

4

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

5

Periodo:

February 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-02.txt

  • Documento número 1024882
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Perspectives / How Do Children Learn?

Autor:

Marge Scherer

Página:

5

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 1024883
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

To Be Intelligent

Autor:

John Abbott

Resumen:

From Stone Age paintings to technological wizardry, humans have demonstrated their remarkable ability to extend—and ponder—their own intelligence

Página:

6

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 1024884
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
  • Enlace directo