1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

Maximizing Learning: A Conversation with Renate Nummela Caine

Autor:

Carolyn R. Pool

Resumen:

The coauthor of Making Connections: Teaching and the Human Brain discusses why it is necessary to eliminate emotional threats and immerse students in relevant learning

Página:

11

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 1024885
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

On Using Knowledge About Our Brain: A Conversation with Bob Sylwester

Autor:

Ronald S. Brandt

Resumen:

With magnetic resonance imaging comes an ability to see inside the human brain—and a corresponding need for educators to become familiar with new theories about how we learn

Página:

16

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 1024886
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

What Does It Mean to Be Smart?

Autor:

Robert J. Sternberg

Resumen:

By not recognizing practical and creative intelligence to the degree we foster analytic skills, we may be disenfranchising multitudes of students from learning

Página:

20

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 1024887
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Getting Specific About Multiple Intelligences

Autor:

Thomas Hatch

Resumen:

Instead of organizing the curriculum around the intelligences, organize it around the child, this author advises

Página:

26

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 1024888
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Encouraging—and Challenging—Students' Understandings

Autor:

John A. Zahorik

Resumen:

Suggestions for constructivist teachers who are struggling to fuse the knowledge students develop on their own with what experts know

Página:

30

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 1024889
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
  • Enlace directo