- isn = "00131784"
- Artículo:
Seven Strategies That Encourage Neural Branching
- Autor:
Thomas Cardellichio
Wendy Field
- Resumen:
Whereas neural pruning helps us to handle an overwhelming amount of stimuli, neural branching opens up the minds to new perceptions
- Página:
33
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
6
- Periodo:
March 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-03.txt
- Documento número 1024890
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reading Styles Times Twenty
- Autor:
Marie Carbo
- Resumen:
Ten guiding principles for a reading styles program, and how to implement each
- Página:
38
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
6
- Periodo:
March 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-03.txt
- Documento número 1024891
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Eric Learns to Read: Learning Styles at Work
- Autor:
June Hodgin
Caaren Wooliscroft
- Resumen:
A learning styles approach has improved achievement levels for all students in a 3rd grade inclusion classroom
- Página:
43
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
6
- Periodo:
March 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-03.txt
- Documento número 1024892
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Tale of Four Learners: 4MAT's Learning Styles
- Autor:
Bernice McCarthy
- Resumen:
These vignettes illustrate traits of imaginative, analytic, common-sense, and dynamic learners
- Página:
46
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
6
- Periodo:
March 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-03.txt
- Documento número 1024893
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Designing Effective Interdisciplinary Anchors
- Autor:
Sasha A. Barab
Anita Landa
- Resumen:
How to develop a multidisciplinary curriculum around a focused problem that interests students
- Página:
52
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
6
- Periodo:
March 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-03.txt
- Documento número 1024894
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
- Enlace directo