1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

Seven Strategies That Encourage Neural Branching

Autor:

Thomas Cardellichio

Wendy Field

Resumen:

Whereas neural pruning helps us to handle an overwhelming amount of stimuli, neural branching opens up the minds to new perceptions

Página:

33

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 1024890
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Reading Styles Times Twenty

Autor:

Marie Carbo

Resumen:

Ten guiding principles for a reading styles program, and how to implement each

Página:

38

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 1024891
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Eric Learns to Read: Learning Styles at Work

Autor:

June Hodgin

Caaren Wooliscroft

Resumen:

A learning styles approach has improved achievement levels for all students in a 3rd grade inclusion classroom

Página:

43

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 1024892
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Tale of Four Learners: 4MAT's Learning Styles

Autor:

Bernice McCarthy

Resumen:

These vignettes illustrate traits of imaginative, analytic, common-sense, and dynamic learners

Página:

46

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 1024893
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Designing Effective Interdisciplinary Anchors

Autor:

Sasha A. Barab

Anita Landa

Resumen:

How to develop a multidisciplinary curriculum around a focused problem that interests students

Página:

52

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 1024894
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
  • Enlace directo