1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

In Australia / New Avenues to Literacy

Autor:

Trevor H. Cairney

Resumen:

Schools are broadening their literacy efforts to help children learn to respond to e-mail and convey meaning through images as well as text

Página:

76

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 1024900
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

“Rethinking the Purpose of Education” / Facing Inequality and the End of Work

Autor:

Jon Van Til

Resumen:

The author agrees to points made by Karp, Molnar, Rifkin, and Murnane and Levy (February 1997) but argues that our best way to sustain democracy, justice, and economic opportunity is through service learning

Página:

78

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 1024901
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:35 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Research Link / Asking Students the Right Questions

Autor:

Andrew Latham

Página:

84

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 1024902
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:36 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:36 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Themes for Educational Leadership 1997–98

Página:

93

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 1024903
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:36 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:36 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Possibilities for children

Autor:

Scherer, Marge

Página:

6

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

7

Periodo:

abril 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-04.txt

  • Documento número 1024904
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:36 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:36 a. m.
  • Enlace directo