- isn = "00131784"
- Artículo:
On the Road to Differentiated Practice
- Autor:
Kim L. Pettig
- Resumen:
A staff shares ways to write varied instructional objectives and craft differentiated lesson plans
- Página:
14
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
September 2000
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2000-09.txt
- Documento número 1025015
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Baby Steps: A Beginner's Guide
- Autor:
Kari Sue Wehrmann
- Resumen:
A middle school teacher outlines how to individualize curriculum through content, process, and product
- Página:
20
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
September 2000
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2000-09.txt
- Documento número 1025016
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Differentiating Cooperative Learning
- Autor:
Nancy Schniedewind
Ellen Davidson
- Resumen:
Strategies that encourage both collaboration and appreciation of diversity
- Página:
24
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
September 2000
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2000-09.txt
- Documento número 1025017
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Portraits in Emotional Awareness
- Autor:
Claudia Marshall Shelton
- Resumen:
Helping students to become aware of their characteristic styles
- Página:
30
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
September 2000
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2000-09.txt
- Documento número 1025018
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reworking the Workshop for Math and Science
- Autor:
Daniel Heuser
- Resumen:
How to establish an environment where young students can grapple with numeracy and science topics, whatever their developmental stage
- Página:
34
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
September 2000
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2000-09.txt
- Documento número 1025019
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:36 a. m.
- Enlace directo