1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

On the Road to Differentiated Practice

Autor:

Kim L. Pettig

Resumen:

A staff shares ways to write varied instructional objectives and craft differentiated lesson plans

Página:

14

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

September 2000

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2000-09.txt

  • Documento número 1025015
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:36 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:36 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Baby Steps: A Beginner's Guide

Autor:

Kari Sue Wehrmann

Resumen:

A middle school teacher outlines how to individualize curriculum through content, process, and product

Página:

20

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

September 2000

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2000-09.txt

  • Documento número 1025016
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:36 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:36 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Differentiating Cooperative Learning

Autor:

Nancy Schniedewind

Ellen Davidson

Resumen:

Strategies that encourage both collaboration and appreciation of diversity

Página:

24

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

September 2000

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2000-09.txt

  • Documento número 1025017
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:36 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:36 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Portraits in Emotional Awareness

Autor:

Claudia Marshall Shelton

Resumen:

Helping students to become aware of their characteristic styles

Página:

30

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

September 2000

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2000-09.txt

  • Documento número 1025018
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:36 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:36 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Reworking the Workshop for Math and Science

Autor:

Daniel Heuser

Resumen:

How to establish an environment where young students can grapple with numeracy and science topics, whatever their developmental stage

Página:

34

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

September 2000

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2000-09.txt

  • Documento número 1025019
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:36 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:36 a. m.
  • Enlace directo