1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

The Art of the Reading Workshop

Autor:

Wendy Towle

Resumen:

Suggestions for selecting materials, shaping lessons, holding conferences, and keeping anecdotal records of students' progress

Página:

38

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

September 2000

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2000-09.txt

  • Documento número 1025020
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Redesigning Reading Instruction

Autor:

Gay Ivey

Resumen:

Providing more time to read and more choice of reading matter benefits both struggling and competent readers

Página:

42

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

September 2000

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2000-09.txt

  • Documento número 1025021
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Transition Plans for Students with Disabilities

Autor:

Mary Beth Doyle

Resumen:

Smoothing students' moves from one grade and teacher to the next

Página:

46

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

September 2000

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2000-09.txt

  • Documento número 1025022
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

We Teach All

Autor:

Suzy Ruder

Resumen:

How an inclusion facilitator helps students with learning and physical challenges to adjust to high school classes

Página:

49

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

September 2000

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2000-09.txt

  • Documento número 1025023
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Gifted Students Need an Education, Too

Autor:

Susan Winebrenner

Resumen:

Why it is important to differentiate instruction for gifted students in heterogeneous classes

Página:

52

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

September 2000

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2000-09.txt

  • Documento número 1025024
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
  • Enlace directo