- isn = "00131784"
- Artículo:
Shifting into High Gear
- Autor:
Evelyn Schneider
- Resumen:
These approaches offer language arts students appropriate challenges and safety nets
- Página:
57
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
September 2000
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2000-09.txt
- Documento número 1025025
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
When Changes for the Gifted Spur Differentiation for All
- Autor:
Sandra W. Page
- Resumen:
Beginning with summer workshops, a North Carolina district eventually implemented differentiated instruction for all students
- Página:
62
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
September 2000
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2000-09.txt
- Documento número 1025026
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How Reggio Emilia Encourages Inclusion
- Autor:
Rebecca K. Edmiaston
Linda May Fitzgerald
- Resumen:
This approach values young children and parents as contributors to learning
- Página:
66
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
September 2000
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2000-09.txt
- Documento número 1025027
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Who Wants to Differentiate Instruction? We Did . . .
- Autor:
John A. Fahey
- Resumen:
A former principal recounts his school's partially successful attempt to detrack classes
- Página:
70
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
September 2000
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2000-09.txt
- Documento número 1025028
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Red Shoe
- Autor:
Linda Webb
- Resumen:
One size does not fit all
- Página:
74
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
September 2000
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2000-09.txt
- Documento número 1025029
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Enlace directo