- importsource = "00131784-2009-10.txt"
- Artículo:
Lessons form the world
- Autor:
Andreas Schleicher
- Resumen:
In countries where educators are strong leaders, innovative teaching practices thrive
- Página:
50
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-10.txt
- Documento número 625458
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Sharing hats
- Autor:
Reginald Landeau
Daphne Van Dorn
- Resumen:
Sometimes it is essential to distribute responsibilities, but sometimes it is necessary to take them back
- Página:
57
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-10.txt
- Documento número 625459
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A school leadership
- Autor:
Stephen R. Covey
- Resumen:
A leadership – themed elementary school translates the seven habits into kids’ language
- Página:
61
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-10.txt
- Documento número 625460
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Creating collaborative cultures
- Autor:
Barbara Kohm
- Resumen:
How can principals help faculties set goals, hold productive meetings and solve problems
- Página:
67
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-10.txt
- Documento número 625461
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The spirit of leadership
- Autor:
Gabriel Rshaid
- Resumen:
A school becomes a community when it makes spiritual development a cornerstone
- Página:
74
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-10.txt
- Documento número 625462
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Enlace directo