1. importsource = "00131784-2009-11.txt"
Se encontraron 73 resultados.
Artículo:

The Quest for Quality

Autor:

Stephen Chappuis

Jan Chappuis

Rick Stiggins

Resumen:

Quality tests and a balanced system are the keys to sound assessment.

Página:

14

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-11.txt

  • Documento número 682878
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Feed Up, Back, Forward

Autor:

Douglas Fisher

Nancy Frey

Resumen:

Everyone talks about feedback, but a proactive approach is necessary, too. View a video.

Página:

20

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-11.txt

  • Documento número 682879
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

From Test Takers to Test Makers

Autor:

Kari Smith

Resumen:

Students who participate in the assessment process lose their test anxiety and remember more of 26what they learn.

Página:

26

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-11.txt

  • Documento número 682880
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Big Tests: What Ends Do They Serve?

Autor:

Gerald Bracey

Resumen:

NAEP, PISA, and TIMSS: What are their purposes, and are they being misused?

Página:

32

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-11.txt

  • Documento número 682881
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Value-Added Tests: Buyers, Be Aware

Autor:

Audrey Amrein-Beardsley

Resumen:

What you don't know can hurt you, this author warns.

Página:

38

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-11.txt

  • Documento número 682882
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
  • Enlace directo