- importsource = "00178055-2002-02.txt"
- Artículo:
What Do We Know (and Need to Know) about the Impact of School Choice Reforms on Disadvantaged Students?
- Autor:
Dan D. Goldhaber
Eric R. Fide
- Página:
157
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
72
- Número:
2
- Periodo:
Verano 2002
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2002-02.txt
- Documento número 1610528
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:56 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Buying Homes, Buying Schools: School Choice and the Social Construction of School Quality
- Autor:
Jennifer Jellison Holme
- Página:
177
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
72
- Número:
2
- Periodo:
Verano 2002
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2002-02.txt
- Documento número 1610529
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:56 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Economy of Literacy: How the Supreme Court Stalled the Civil Rights Movement
- Autor:
Catherine Prendergast
- Página:
206
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
72
- Número:
2
- Periodo:
Verano 2002
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2002-02.txt
- Documento número 1610530
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:56 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Seeing Student Learning: Teacher Change and the Role of Reflection
- Autor:
Carol R. Rodgers
- Página:
230
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
72
- Número:
2
- Periodo:
Verano 2002
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2002-02.txt
- Documento número 1610531
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:56 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Pregnant with Meaning: Teen Mothers and the Politics of Inclusive Schooling
- Autor:
Deirdre M. Kelly
- Página:
254
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
72
- Número:
2
- Periodo:
Verano 2002
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2002-02.txt
- Documento número 1610532
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:56 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:56 p. m.
- Enlace directo