- importsource = "00178055-2007-01.txt"
- Artículo:
The Effect of Loans on Students' Degree Attainment: Differences by Student and Institutional Characteristics
- Autor:
DONGBIN KIM
- Página:
64
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
77
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 2007
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2007-01.txt
- Documento número 751886
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:08 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:08 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
African Education and Globalization: Critical Perspectives
- Autor:
BENJAMIN PIPER
- Página:
101
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
77
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 2007
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2007-01.txt
- Documento número 751887
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:08 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:08 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Elite Perceptions of Poverty and Inequality
- Autor:
Elisa P. Reis
Mick Moore
- Página:
116
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
77
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 2007
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2007-01.txt
- Documento número 751888
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:08 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:08 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Data Wise: A Step-by-Step Guide to Using Assessment Results to Improve Teaching and Learning
- Autor:
Kathryn Parker Boudett
Elizabeth A. City
Richard J. Murnane
- Página:
118
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
77
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 2007
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2007-01.txt
- Documento número 751889
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:08 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:08 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Leaving Children Behind: How "Texas-Style" Accountability Fails Latino Youth
- Autor:
Angela Valenzuela
- Página:
120
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
77
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 2007
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2007-01.txt
- Documento número 751890
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:08 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:08 a. m.
- Enlace directo