1. importsource = "03054985-2007-01.txt"
Se encontraron 28 resultados.
Artículo:

The social origins of students identified as gifted and talented in England: a geo-demographic analysis

Autor:

R. J. Campbell

R. D. Muijs

J. G. A. Neelands

W. Robinson

D. Eyre; R. Hewston

Página:

103

Publicación:

The challenges of insider research in educational institutions: wielding a double-edged sword and resolving delicate dilemmas

Volúmen:

33

Número:

1

Periodo:

Febrero 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-01.txt

  • Documento número 1231794
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:21 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:21 a. m.
  • Enlace directo
Autor:

Justine Mercer

Página:

1

Publicación:

The challenges of insider research in educational institutions: wielding a double-edged sword and resolving delicate dilemmas

Volúmen:

33

Número:

1

Periodo:

Febrero 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-01.txt

  • Documento número 822597
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Martians in the playground: researching special educational needs

Autor:

Anne Pirrie; George Head

Página:

19

Publicación:

The challenges of insider research in educational institutions: wielding a double-edged sword and resolving delicate dilemmas

Volúmen:

33

Número:

1

Periodo:

Febrero 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-01.txt

  • Documento número 822598
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Two recent (2003) international surveys of schooling attainments in mathematics: England's problems

Autor:

S. J. Prais

Página:

33

Publicación:

The challenges of insider research in educational institutions: wielding a double-edged sword and resolving delicate dilemmas

Volúmen:

33

Número:

1

Periodo:

Febrero 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-01.txt

  • Documento número 822599
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A sound foundation? What we know about the impact of environments on learning and the implications for Building Schools for the Future

Autor:

Pamela Woolner

Elaine Hall

Steve Higgins

Caroline McCaughey

Kate Wall

Página:

47

Publicación:

The challenges of insider research in educational institutions: wielding a double-edged sword and resolving delicate dilemmas

Volúmen:

33

Número:

1

Periodo:

Febrero 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-01.txt

  • Documento número 822600
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Enlace directo