1. importsource = "03601315-2005-06.txt"
Se encontraron 33 resultados.
Artículo:

PowerPoint’s power in the clssroom

Sub título:

Enhancing students’ self-efficacy and attidudes

Autor:

J. E. Susskind

Página:

203

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

45

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2005

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2005-06.txt

  • Documento número 843352
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:09 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:09 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Adapting to changing expectations

Sub título:

Post-graduate students’ experience of an e-learning tax program

Autor:

E. Engelbrecht

Página:

217

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

45

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2005

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2005-06.txt

  • Documento número 843353
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:09 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:09 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

From order to disorder

Sub título:

The role of computer-based electronics projects on fortering of higher

Autor:

M. Barak

Página:

231

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

45

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2005

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2005-06.txt

  • Documento número 843354
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:09 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:09 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A cognitive tool for teaching the addition/subtraction of common fractions

Sub título:

A model of affordances

Autor:

S. C. Kong

L. F. Kwok

Página:

245

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

45

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2005

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2005-06.txt

  • Documento número 843355
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:09 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:09 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

What affect student cognitive style in the development of hypermedia learning system?

Autor:

Catherine Hui Min Lee

Yuk Wing Cheng

Shri Rai

Arnold Depickere

Página:

1

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

45

Número:

1

Periodo:

Agosto 2005

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2005-06.txt

  • Documento número 983280
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:40 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:40 a. m.
  • Enlace directo