- importsource = "03601315-2005-06.txt"
- Artículo:
PowerPoint’s power in the clssroom
- Sub título:
Enhancing students’ self-efficacy and attidudes
- Autor:
J. E. Susskind
- Página:
203
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
45
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2005
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2005-06.txt
- Documento número 843352
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:09 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:09 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Adapting to changing expectations
- Sub título:
Post-graduate students’ experience of an e-learning tax program
- Autor:
E. Engelbrecht
- Página:
217
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
45
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2005
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2005-06.txt
- Documento número 843353
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:09 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:09 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
From order to disorder
- Sub título:
The role of computer-based electronics projects on fortering of higher
- Autor:
M. Barak
- Página:
231
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
45
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2005
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2005-06.txt
- Documento número 843354
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:09 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:09 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A cognitive tool for teaching the addition/subtraction of common fractions
- Sub título:
A model of affordances
- Autor:
S. C. Kong
L. F. Kwok
- Página:
245
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
45
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2005
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2005-06.txt
- Documento número 843355
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:09 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:09 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What affect student cognitive style in the development of hypermedia learning system?
- Autor:
Catherine Hui Min Lee
Yuk Wing Cheng
Shri Rai
Arnold Depickere
- Página:
1
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
45
- Número:
1
- Periodo:
Agosto 2005
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2005-06.txt
- Documento número 983280
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:40 a. m.
- Enlace directo