1. importsource = "03601315-2006-05.txt"
Se encontraron 24 resultados.
Artículo:

Comparison of expert-based and empirical evaluation methodologies in the case of a CBL environment: the "Orestis" experience

Autor:

A. Karoulis

S. Demetriadis

A. Pombortsis

Página:

172

Publicación:

Computers And Education An International Journal

Volúmen:

47

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2006

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2006-05.txt

  • Documento número 983323
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:41 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Virtual environments for social skills training: comments from two adolescents with autistic spectrum disorder

Autor:

S. Parsons

A. Leonard

P. Mitchell

Página:

186

Publicación:

Computers And Education An International Journal

Volúmen:

47

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2006

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2006-05.txt

  • Documento número 983324
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:41 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

General and domain-specific influence of prior knowledge on setting of goals and content use in museum websites

Autor:

J. Corredor

Página:

207

Publicación:

Computers And Education An International Journal

Volúmen:

47

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2006

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2006-05.txt

  • Documento número 983325
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:41 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The influence of system characteristics on e-learning use

Autor:

K.A. Pituch

Y.-k. Lee

Página:

222

Publicación:

Computers And Education An International Journal

Volúmen:

47

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2006

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2006-05.txt

  • Documento número 983326
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:41 a. m.
  • Enlace directo