1. isn = "03054985"
Se encontraron 546 resultados.
Artículo:

Communities of Practice in Academe (CoP-iA): understanding academic work practices to enable knowledge building capacities in corporate universities.Citation

Autor:

Nagy, Judy

Burch, Tony.

Página:

227

Publicación:

Oxford review of education

Volúmen:

35

Número:

2

Periodo:

abril 2009

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2009-02.txt

  • Documento número 612847
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Explaining sustained inequalities in ethnic minority school exclusions in England—passive racism in a neoliberal grip.Citation

Autor:

Parsons, Carl.

Página:

249

Publicación:

Oxford review of education

Volúmen:

35

Número:

2

Periodo:

abril 2009

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2009-02.txt

  • Documento número 612848
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Evaluating 'Blair's Educational Legacy?': some comments on the special issue of Oxford Review of Education.Citation

Autor:

Whitty, Geoff.

Página:

267

Publicación:

Oxford review of education

Volúmen:

35

Número:

2

Periodo:

abril 2009

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2009-02.txt

  • Documento número 612849
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Well-being in schools: empirical measure, or politician's dream?Citation

Autor:

Coleman, John.

Página:

281

Publicación:

Oxford review of education

Volúmen:

35

Número:

3

Periodo:

junio-2009

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2009-03.txt

  • Documento número 612850
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Positive education: positive psychology and classroom interventions.Citation

Autor:

Seligman, Martin E. P.

Ernst, Randal M.

Gillham, Jane

Reivich, Karen

Linkins, Mark.

Página:

293

Publicación:

Oxford review of education

Volúmen:

35

Número:

3

Periodo:

junio-2009

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2009-03.txt

  • Documento número 612851
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
  • Enlace directo