- isn = "00131784"
- Artículo:
Grooming great urban teachers
- Autor:
Michèle Foster
Jeffrey Lewis
Laura Onafowora
- Resumen:
In an after-school lab for urban students, master teachers model good practice for inexperienced colleagues
- Página:
28
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-03.txt
- Documento número 1025055
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The school a community built
- Autor:
David Stovall
William Ayers
- Resumen:
The combined energy of parents and teachers built this school in Little Village
- Página:
34
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-03.txt
- Documento número 1025056
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The rewards of parent participation
- Autor:
James P. Comer
- Resumen:
The school development program proves respectful collaboration with parents is essential
- Página:
38
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-03.txt
- Documento número 1025057
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Comprehensive solutions for urban reform
- Autor:
Sally Kilgore
- Resumen:
Blending local programs and systemic planning, comprehensive school reforms provide blueprints for change
- Página:
44
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-03.txt
- Documento número 1025058
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Science teachers, under construction
- Autor:
Elnora S. Harcombe
- Resumen:
The model science lab in Houston immerses science teachers in learning new content and technologies
- Página:
50
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-03.txt
- Documento número 1025059
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Enlace directo