1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

Moving out of middle school

Autor:

Nancy B. Mizelle

Resumen:

To ensure high school success, make the middle school program challenging and supportive

Página:

56

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

7

Periodo:

Abril 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-04.txt

  • Documento número 1025080
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Easing the transition to high school

Autor:

Joan Lampert

Resumen:

A freshman advisory program urges students to connect to school resources and activities

Página:

61

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

7

Periodo:

Abril 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-04.txt

  • Documento número 1025081
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

It’s cool to succeed

Autor:

Terry Grier

Kent D. Peterson

Resumen:

From tutoring to all-star camp, Guilford Country Schools meets the varied academic needs of students

Página:

65

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

7

Periodo:

Abril 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-04.txt

  • Documento número 1025082
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The self-paced student

Autor:

Angela L. Vaughan

Resumen:

A teacher designs a class structure that emphasizes student responsibility for learning

Página:

69

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

7

Periodo:

Abril 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-04.txt

  • Documento número 1025083
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Old texts and opera inciting students to read

Autor:

Yaroslav Senyshyn

Resumen:

No need to add the suspense and drama, this teacher finds, when you teach the classics

Página:

74

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

7

Periodo:

Abril 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-04.txt

  • Documento número 1025084
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
  • Enlace directo