- isn = "00131784"
- Artículo:
Cultivating Leaders from Within
- Autor:
Maggie Burdette
Kristen Schertzer
- Resumen:
A California district nurtures potential principals by offering managerial responsibilities to teachers
- Página:
40
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
8
- Periodo:
May 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-05.txt
- Documento número 1025100
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Supporting New Teachers in the City
- Autor:
Elizabeth Useem
Ruth Curran Neild
- Resumen:
By providing teachers with coaches and allowing alternative certification, the School District of Philadelphia undertakes effective retention efforts
- Página:
44
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
8
- Periodo:
May 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-05.txt
- Documento número 1025101
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Growing Into Leadership
- Autor:
Harvey Alvy
Pam Robbins
- Resumen:
Themes to guide new principals as they grow in their roles
- Página:
50
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
8
- Periodo:
May 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-05.txt
- Documento número 1025102
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Sustaining the Pipeline of School Administrators
- Autor:
Diana Pounder
Gary Crow
- Resumen:
From paying administrative interns to pooling resources for induction activities, districts can foster teacher leadership
- Página:
56
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
8
- Periodo:
May 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-05.txt
- Documento número 1025103
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Preparing Teachers for High-Poverty Schools
- Autor:
Samuel Miller
Gerald G. Duffy
Jean Rohr
Robert Gasparello
Sue Mercier
- Resumen:
A school-university partnership has long-term benefits for hard-to-staff schools
- Página:
62
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
8
- Periodo:
May 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-05.txt
- Documento número 1025104
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Enlace directo