1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

Cultivating Leaders from Within

Autor:

Maggie Burdette

Kristen Schertzer

Resumen:

A California district nurtures potential principals by offering managerial responsibilities to teachers

Página:

40

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

8

Periodo:

May 2005

ISSN:

00131784   

SrcID:

00131784-2005-05.txt

  • Documento número 1025100
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Supporting New Teachers in the City

Autor:

Elizabeth Useem

Ruth Curran Neild

Resumen:

By providing teachers with coaches and allowing alternative certification, the School District of Philadelphia undertakes effective retention efforts

Página:

44

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

8

Periodo:

May 2005

ISSN:

00131784   

SrcID:

00131784-2005-05.txt

  • Documento número 1025101
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Growing Into Leadership

Autor:

Harvey Alvy

Pam Robbins

Resumen:

Themes to guide new principals as they grow in their roles

Página:

50

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

8

Periodo:

May 2005

ISSN:

00131784   

SrcID:

00131784-2005-05.txt

  • Documento número 1025102
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Sustaining the Pipeline of School Administrators

Autor:

Diana Pounder

Gary Crow

Resumen:

From paying administrative interns to pooling resources for induction activities, districts can foster teacher leadership

Página:

56

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

8

Periodo:

May 2005

ISSN:

00131784   

SrcID:

00131784-2005-05.txt

  • Documento número 1025103
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Preparing Teachers for High-Poverty Schools

Autor:

Samuel Miller

Gerald G. Duffy

Jean Rohr

Robert Gasparello

Sue Mercier

Resumen:

A school-university partnership has long-term benefits for hard-to-staff schools

Página:

62

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

8

Periodo:

May 2005

ISSN:

00131784   

SrcID:

00131784-2005-05.txt

  • Documento número 1025104
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
  • Enlace directo