1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

The principal connection

Sub título:

Faculty meetings can be worthwhile

Autor:

Thomas R. Hoerr

Página:

87

Sección:

Departments

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

2

Periodo:

October 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-10.txt

  • Documento número 1025150
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Special report

Sub título:

Reading at risk

Autor:

Amy M. Azzam

Página:

88

Sección:

Departments

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

2

Periodo:

October 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-10.txt

  • Documento número 1025151
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Research matters

Sub título:

Teaching students to interact with text

Autor:

Terry Salinger

Steve Fleischman

Página:

90

Sección:

Departments

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

2

Periodo:

October 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-10.txt

  • Documento número 1025152
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Seven Practices for Effective Learning

Autor:

Jay McTighe

Ken O'Connor

Resumen:

The best teachers recognize assessment as a tool and use it to adjust their practice and guide their students to improve.

Página:

10

Sección:

Assessment to promote learning

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

3

Periodo:

November 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-11.txt

  • Documento número 1025153
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Classroom Assessment

Sub título:

Minute by Minute, Day by Day

Autor:

Siobhan Leahy

Christine Lyon

Resumen:

From clarifying intentions to engineering classroom discussions, these strategies define everyday assessment for learning.

Página:

18

Sección:

Assessment to promote learning

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

3

Periodo:

November 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-11.txt

  • Documento número 1025154
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
  • Enlace directo