- isn = "00131784"
- Artículo:
The World of Digital Storytelling
- Autor:
Jason Ohler
- Resumen:
By creating digital stories, students hone skills in art, critical thinking, writing, media production, and project development.
- Página:
44
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2005 Enero 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-12.txt
- Documento número 1025180
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Tools for the Mind
- Autor:
Mary Burns
- Resumen:
Too o/ten, computer usage is relegated to show-and-tell rather than higher-order applications that deepen learning.
- Página:
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2005 Enero 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-12.txt
- Documento número 1025181
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Virtual Library
- Autor:
Joyce Kasman Valenza
- Resumen:
Savvy librarians help students make sense of the media jungle—online as well as offline.
- Página:
54
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2005 Enero 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-12.txt
- Documento número 1025182
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
K-8 Virtual Schools: A Glimpse Into the Future
- Autor:
Mickey Revenaugh
- Resumen:
What are the benefits and implications of opting for an online education at home?
- Página:
60
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2005 Enero 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-12.txt
- Documento número 1025183
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Four Takes on Technology
- Autor:
Susan M. Alien
Karen M. Dutt-Doner
Karen Eini
- Resumen:
From scanning handwriting on historical documents to creating culturally responsive an, these educators are integrating technology into their curriculums. and Ann Thompson
- Página:
66
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2005 Enero 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-12.txt
- Documento número 1025184
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
- Enlace directo