- isn = "00131784"
- Artículo:
The Thought-Filled Curriculum
- Autor:
Arthur L. Costa
- Resumen:
Five themes to encourage deep, skillful thought.
- Página:
20
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
5
- Periodo:
febrero 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-02.txt
- Documento número 1025511
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Energizing Learning
- Autor:
Robert J. Swartz
- Resumen:
How to lead students to tackle large questions.
- Página:
26
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
5
- Periodo:
febrero 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-02.txt
- Documento número 1025512
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Thinking Is Literacy, Literacy Thinking
- Autor:
Terry Roberts
Laura Billings
- Resumen:
Whether encountering a math problem or a poem, learning to think requires frequent practice.
- Página:
32
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
5
- Periodo:
febrero 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-02.txt
- Documento número 1025513
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An Early Start on Thinking
- Autor:
Ann S. Epstein
- Resumen:
What would happen if … ? Youngsters begin to think for themselves.
- Página:
38
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
5
- Periodo:
febrero 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-02.txt
- Documento número 1025514
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Object of Their Attention
- Autor:
Shari Tishman
- Resumen:
To think things through, start with observation.
- Página:
44
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
5
- Periodo:
febrero 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-02.txt
- Documento número 1025515
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
- Enlace directo