1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

Sustaining the Fire: How Do You Motivate the Reluctant Learner?

Autor:

Barbara Bartholomew

Resumen:

Barbara Bartholomew asks noted educators this question.

Página:

56

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

6

Periodo:

marzo 2008

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2008-03.txt

  • Documento número 1025536
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Reluctant Teachers, Reluctant Learners

Autor:

Julie Landsman

Tiffany Moore

Robert Simmons

Resumen:

Behind those students who don't want to learn may be teachers who didn't want to teach them.

Página:

62

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

6

Periodo:

marzo 2008

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2008-03.txt

  • Documento número 1025537
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

What's Relevant for YouTubers?

Autor:

Johanna Mustacchi

Resumen:

Seventh graders thought they knew all about mass media but were amazed that school could teach them even more.

Página:

67

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

6

Periodo:

marzo 2008

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2008-03.txt

  • Documento número 1025538
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

"You Should Read This Book!"

Autor:

Jennifer Hartley

Resumen:

Goals, choice, and focus made her students enthusiastic about reading.

Página:

73

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

6

Periodo:

marzo 2008

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2008-03.txt

  • Documento número 1025539
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Life Ain't No Crystal Stair

Autor:

Susan Danoff

Resumen:

Authentic writing about real subjects led students to find their own voices.

Página:

76

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

6

Periodo:

marzo 2008

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2008-03.txt

  • Documento número 1025540
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
  • Enlace directo