- isn = "00131784"
- Artículo:
Sustaining the Fire: How Do You Motivate the Reluctant Learner?
- Autor:
Barbara Bartholomew
- Resumen:
Barbara Bartholomew asks noted educators this question.
- Página:
56
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-03.txt
- Documento número 1025536
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reluctant Teachers, Reluctant Learners
- Autor:
Julie Landsman
Tiffany Moore
Robert Simmons
- Resumen:
Behind those students who don't want to learn may be teachers who didn't want to teach them.
- Página:
62
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-03.txt
- Documento número 1025537
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What's Relevant for YouTubers?
- Autor:
Johanna Mustacchi
- Resumen:
Seventh graders thought they knew all about mass media but were amazed that school could teach them even more.
- Página:
67
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-03.txt
- Documento número 1025538
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
"You Should Read This Book!"
- Autor:
Jennifer Hartley
- Resumen:
Goals, choice, and focus made her students enthusiastic about reading.
- Página:
73
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-03.txt
- Documento número 1025539
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Life Ain't No Crystal Stair
- Autor:
Susan Danoff
- Resumen:
Authentic writing about real subjects led students to find their own voices.
- Página:
76
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-03.txt
- Documento número 1025540
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
- Enlace directo