1. importsource = "00131784-2005-05.txt"
Se encontraron 60 resultados.
Artículo:

Responding to New Teachers' Concerns

Autor:

Thomas M. McCann

Larry R. Johannessen

Bernard Ricca

Resumen:

Fledgling teachers identify challenges—from relationships to workload, evaluation to autonomy

Página:

30

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

8

Periodo:

May 2005

ISSN:

00131784   

SrcID:

00131784-2005-05.txt

  • Documento número 648336
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

What Helps Beginning Teachers?

Autor:

Linda Gilbert

Resumen:

A survey in six Georgia school districts reveals that beginning teachers most value the opportunity to work with other teachers

Página:

36

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

8

Periodo:

May 2005

ISSN:

00131784   

SrcID:

00131784-2005-05.txt

  • Documento número 648337
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Cultivating Leaders from Within

Autor:

Maggie Burdette

Kristen Schertzer

Resumen:

A California district nurtures potential principals by offering managerial responsibilities to teachers

Página:

40

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

8

Periodo:

May 2005

ISSN:

00131784   

SrcID:

00131784-2005-05.txt

  • Documento número 648338
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Supporting New Teachers in the City

Autor:

Elizabeth Useem

Ruth Curran Neild

Resumen:

By providing teachers with coaches and allowing alternative certification, the School District of Philadelphia undertakes effective retention efforts

Página:

44

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

8

Periodo:

May 2005

ISSN:

00131784   

SrcID:

00131784-2005-05.txt

  • Documento número 648339
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Growing Into Leadership

Autor:

Harvey Alvy

Pam Robbins

Resumen:

Themes to guide new principals as they grow in their roles

Página:

50

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

8

Periodo:

May 2005

ISSN:

00131784   

SrcID:

00131784-2005-05.txt

  • Documento número 648340
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo