- isn = "00131784"
- Artículo:
Learning in an Inclusive Community
- Autor:
Mara Sapon-Shevin
- Resumen:
Building a classroom community means acknowledging and appreciating differences.
- Página:
49
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
1
- Periodo:
septiembre 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-09.txt
- Documento número 1025610
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Teacher as Warm Demander
- Autor:
Elizabeth Bondy
Dorene D. Ross
- Resumen:
Kids want their teachers to respect them—and push them to do their best.
- Página:
54
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
1
- Periodo:
septiembre 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-09.txt
- Documento número 1025611
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Welcoming All Languages
- Autor:
Linda Christensen
- Resumen:
Approaching students' home languages with respect is one of best ways teachers can connect with students.
- Página:
59
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
1
- Periodo:
septiembre 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-09.txt
- Documento número 1025612
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Cultures in Harmony
- Autor:
Elise Trumbull
Carrie Rothstein-Fisch
- Resumen:
When cultures meet, we must learn to listen for the nuances.
- Página:
63
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
1
- Periodo:
septiembre 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-09.txt
- Documento número 1025613
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reaching the Fragile Student
- Autor:
Sue Zapf
- Resumen:
Educators find a way to make school more inviting to students who have not found it so in the past.
- Página:
67
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
1
- Periodo:
septiembre 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-09.txt
- Documento número 1025614
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Enlace directo