- isn = "00131784"
- Artículo:
The Moral North Star
- Autor:
William Damon
- Resumen:
Do your students have a purpose for pursuing excellence?
- Página:
8
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
2
- Periodo:
octubre 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-10.txt
- Documento número 1025625
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Excellence for All
- Autor:
Robert J. Sternberg
- Resumen:
If we focus on the few—whether the high, the low, or the middle—we are not likely to attain our highest goals.
- Página:
14
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
2
- Periodo:
octubre 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-10.txt
- Documento número 1025626
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Rigor Redefined
- Autor:
Tony Wagner
- Resumen:
Twenty-first-century criteria must frame the reform agenda.
- Página:
20
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
2
- Periodo:
octubre 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-10.txt
- Documento número 1025627
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Two Roads to High Performance
- Autor:
Susan K. Sclafani
- Resumen:
Singapore and Finland have the world's top academic scores, yet they take widely different paths to high achievement.
- Página:
26
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
2
- Periodo:
octubre 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-10.txt
- Documento número 1025628
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Fixing Teacher Evaluation
- Autor:
Thomas Toch
- Resumen:
Teacher evaluations are powerful catalysts for teacher and school improvement.
- Página:
32
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
2
- Periodo:
octubre 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-10.txt
- Documento número 1025629
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Enlace directo