1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

Why We Run Our School Like a Gifted Program

Autor:

Linda Conlon

Resumen:

This high school offers enrichment and flexibility to all its students.

Página:

38

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

2

Periodo:

octubre 2008

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2008-10.txt

  • Documento número 1025630
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learning from World-Class Schools

Autor:

Andreas Schleicher

Vivien Stewart

Resumen:

From a global perspective, which standards are most often the drivers of quality?

Página:

44

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

2

Periodo:

octubre 2008

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2008-10.txt

  • Documento número 1025631
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

What's Been Lost in the Bubbles

Autor:

Linda Nathan

Resumen:

Will the new history assessments in Massachusetts obliterate outstanding humanities classes?

Página:

52

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

2

Periodo:

octubre 2008

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2008-10.txt

  • Documento número 1025632
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Fourth Way of Change

Autor:

Andrew Hargreaves

Dennis Shirley

Resumen:

Why we need better and bolder school policies.

Página:

56

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

2

Periodo:

octubre 2008

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2008-10.txt

  • Documento número 1025633
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

New York's Quest for Excellence

Autor:

Ledyard McFadden

Resumen:

New York expands its progress report to consider not only student performance but also school environment.

Página:

62

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

2

Periodo:

octubre 2008

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2008-10.txt

  • Documento número 1025634
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
  • Enlace directo