- isn = "00131784"
- Artículo:
Why We Run Our School Like a Gifted Program
- Autor:
Linda Conlon
- Resumen:
This high school offers enrichment and flexibility to all its students.
- Página:
38
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
2
- Periodo:
octubre 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-10.txt
- Documento número 1025630
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning from World-Class Schools
- Autor:
Andreas Schleicher
Vivien Stewart
- Resumen:
From a global perspective, which standards are most often the drivers of quality?
- Página:
44
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
2
- Periodo:
octubre 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-10.txt
- Documento número 1025631
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What's Been Lost in the Bubbles
- Autor:
Linda Nathan
- Resumen:
Will the new history assessments in Massachusetts obliterate outstanding humanities classes?
- Página:
52
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
2
- Periodo:
octubre 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-10.txt
- Documento número 1025632
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Fourth Way of Change
- Autor:
Andrew Hargreaves
Dennis Shirley
- Resumen:
Why we need better and bolder school policies.
- Página:
56
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
2
- Periodo:
octubre 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-10.txt
- Documento número 1025633
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
New York's Quest for Excellence
- Autor:
Ledyard McFadden
- Resumen:
New York expands its progress report to consider not only student performance but also school environment.
- Página:
62
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
2
- Periodo:
octubre 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-10.txt
- Documento número 1025634
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Enlace directo