- importsource = "00131784-2003-11.txt"
- Artículo:
The Lessons of High-Stakes Testing
- Autor:
Lisa M. Abrams
George F. Madaus
- Resumen:
Research Shows That High-Stakes Tests Can Affect Teaching and Learning in Predictable and Often Undesirable Ways
- Página:
31
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
61
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2003
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2003-11.txt
- Documento número 1638039
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Public Agenda Report. What Does the Public Say About Accountability?
- Autor:
Jean Johnson
- Página:
36
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
61
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2003
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2003-11.txt
- Documento número 1638040
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
State-Mandated Testing—What Do Teachers Think?
- Autor:
Joseph P. Pedulla
- Página:
42
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
61
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2003
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2003-11.txt
- Documento número 1638041
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Myopia in Massachusetts
- Autor:
Anne Wheelock
- Resumen:
The State's Focus on Scores Harms Students and Ignores Crucial Indicators of School Quality
- Página:
50
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
61
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2003
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2003-11.txt
- Documento número 1638042
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Adding Value to Accountability
- Autor:
Harold C. Doran
- Resumen:
How Much Is a School Contributing to Student Learning? Value-Added Analysis Offers Precise, Accurate Measurements of Student Growth and a School's Impact
- Página:
55
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
61
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2003
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2003-11.txt
- Documento número 1638043
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo