- importsource = "00131784-2009-11.txt"
- Artículo:
The Myth of Equal Content
- Autor:
William H. Schmidt
Leland S. Cogan
- Resumen:
If the content isn't covered, students do not have a fair chance on standardized tests.
- Página:
44
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 682883
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Next Generation of Testing
- Autor:
Bill Tucker
- Resumen:
Computer simulations take us far beyond the bubble.
- Página:
48
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 682884
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Why Every Student Needs Critical Friends
- Autor:
Amy Reynolds
- Resumen:
By participating in peer critiques, students become aware of the diversity of their classmates' work and begin to improve their own.
- Página:
54
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 682885
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Responsive Writing Assessment
- Autor:
Maja Wilson
- Resumen:
Creating effective assessment starts with a reader-to-writer response.
- Página:
58
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 682886
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Getting Away from Seat Time
- Autor:
Mary Ellen Freeley
Richard Hanzelka
- Resumen:
New Hampshire's Follow the Child initiative brings personalized learning to the forefront.
- Página:
63
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 682887
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
- Enlace directo