- importsource = "00178055-1990-01.txt"
- Artículo:
Community education: to reclaim and transform what has been made invisible
- Autor:
Munir Fasheh
- Página:
19
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
60
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1990
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-1990-01.txt
- Documento número 1610308
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:54 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Alternative institutions of education for Africans in South Africa: an exploration of rationale, goals, and directions
- Autor:
EsKia Mphahlele
- Página:
36
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
60
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1990
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-1990-01.txt
- Documento número 1610309
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:54 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Introduction: popular education in Chile
- Página:
48
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
60
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1990
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-1990-01.txt
- Documento número 1610310
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:54 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Popular education in Nongovernmental Organizations: education for social mobilization?
- Autor:
Salomón Magendzo
- Página:
49
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
60
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1990
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-1990-01.txt
- Documento número 1610311
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:54 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Transference and appropriation in popular education interventions: a framework for analysis
- Autor:
Liliana Vaccaro
- Página:
62
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
60
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1990
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-1990-01.txt
- Documento número 1610312
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:54 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:54 p. m.
- Enlace directo