- importsource = "00219584-1983-08.txt"
- Artículo:
Establishing an undergraduate research program: some problems and suggested solutions
- Autor:
James F. Belliveau
Gerard P. O'Leary Jr.
- Página:
670
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
60
- Número:
8
- Periodo:
agosto 1983
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1983-08.txt
- Documento número 239519
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A brief review of the use of nuclear p
- Autor:
Ronald DeLorenzo
- Página:
671
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
60
- Número:
8
- Periodo:
agosto 1983
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1983-08.txt
- Documento número 239520
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An organic laboratory course for gifted elementary school students
- Autor:
Marjorie Kandel
- Página:
672
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
60
- Número:
8
- Periodo:
agosto 1983
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1983-08.txt
- Documento número 239521
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A simultaneous analysis problem for advanced general chemistry laboratories
- Autor:
James J. Leary
T. N. Gallaher
- Página:
673
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
60
- Número:
8
- Periodo:
agosto 1983
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1983-08.txt
- Documento número 239522
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A simple and dramatic demonstration of overvoltage
- Autor:
John L. Bradford
Alvie L. Davis
- Página:
674
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
60
- Número:
8
- Periodo:
agosto 1983
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1983-08.txt
- Documento número 239523
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:09 p. m.
- Enlace directo