- importsource = "00219584-1983-12.txt"
- Artículo:
Low-cost video cassettes for general chemistry lab instruction
- Autor:
Carlos Ferraro
- Página:
1052
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
60
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 1983
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1983-12.txt
- Documento número 239723
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
High school chemistry: Preparation for college or preparation for life?
- Autor:
Edward T. Walford
- Página:
1053
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
60
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 1983
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1983-12.txt
- Documento número 239724
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Special programs for special students: II. design of assistance programs for nontraditional students
- Autor:
Elizabeth Kean
Catherine Hurt Middlecamp
- Página:
1055
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
60
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 1983
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1983-12.txt
- Documento número 239725
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using "crib cards" on exams: doubling their value
- Autor:
A. H. Kalantar
- Página:
1058
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
60
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 1983
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1983-12.txt
- Documento número 239726
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Program reviews
- Autor:
John W. Moore
- Página:
1059
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
60
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 1983
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1983-12.txt
- Documento número 239727
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:10 p. m.
- Enlace directo