- importsource = "00219584-2008-02.txt"
- Artículo:
Using Tactile Learning Aids for Students with Visual Impairments in a First-Semester Organic Chemistry Course
- Autor:
Thomas Poon
Ronit Ovadia
- Página:
240
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
85
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2008
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2008-02.txt
- Documento número 246794
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Low-Cost Laboratory Adaptations for Precollege Students Who Are Blind or Visually Impaired
- Autor:
Cary A. Supalo
Thomas E. Mallouk
Lillian Rankel
Christeallia Amorosi
Cameala M. Graybill
- Página:
243
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
85
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2008
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2008-02.txt
- Documento número 246795
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Scientific–Chemical Viewpoints Regarding Smoking: A Science Laboratory for All
- Autor:
Ron Blonder
- Página:
248
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
85
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2008
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2008-02.txt
- Documento número 246796
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Connecting Solubility, Equilibrium, and Periodicity in a Green, Inquiry Experiment for the General Chemistry Laboratory
- Autor:
Kristen L. Cacciatore
Jose Amado
Jason J. Evans
Hannah Sevian
- Página:
251
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
85
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2008
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2008-02.txt
- Documento número 246797
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Determining the Solubility Product of Fe(OH)3: An Equilibrium Study with Environmental Significance
- Autor:
Michelle Meighan
Joseph MacNeil
Renee Falconer
- Página:
254
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
85
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2008
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2008-02.txt
- Documento número 246798
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
- Enlace directo