- importsource = "00219584-2015-09.txt"
- Artículo:
Using Presentation Software To Flip an Undergraduate Analytical Chemistry Course
- Autor:
Neil Fitzgerald
Luisa Li
- Página:
1559
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-09.txt
- Documento número 250111
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Introduction to the Spring 2014 ConfChem on the Flipped Classroom
- Autor:
Chris Luker
Jennifer L. Muzyka
Robert E. Belford
- Página:
1564
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-09.txt
- Documento número 250112
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
ConfChem Conference on Flipped Classroom: Student Engagement with Flipped Chemistry Lectures
- Autor:
Michael K. Seery
- Página:
1566
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-09.txt
- Documento número 250113
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
ConfChem Conference on Flipped Classroom: Time-Saving Resources Aligned with Cognitive Science To Help Instructors
- Autor:
JudithAnn R. Hartman
Donald J. Dahm
Eric A. Nelson
- Página:
1568
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-09.txt
- Documento número 250114
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
ConfChem Conference on Flipped Classroom: Reclaiming Face Time—How an Organic Chemistry Flipped Classroom Provided Access to Increased Guided Engagement
- Autor:
Bridget G. Trogden
- Página:
1570
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-09.txt
- Documento número 250115
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo