- importsource = "00368075-2009-01-30.txt"
- Artículo:
Corrections and Clarifications
- Página:
583
- Sección:
Letters
- Publicación:
Science
- Volúmen:
323
- Número:
5914
- Fecha:
30 January 2009
- ISSN:
00368075
- SrcID:
00368075-2009-01-30.txt
- Documento número 434345
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
SCIENCE COMMUNICATION: Faulty Transmission
- Autor:
Audra J Wolfe
- Resumen:
LaFollette explores how scientists, journalists, and the conflicting goals of education and entertainment interacted to shape the content and format of science broadcasts from the rise of radio to the early days of television
- Página:
584
- Sección:
Books et al
- Publicación:
Science
- Volúmen:
323
- Número:
5914
- Fecha:
30 January 2009
- ISSN:
00368075
- SrcID:
00368075-2009-01-30.txt
- Documento número 434346
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
¿Who Are We?
- Autor:
Ralph Adolphs
- Resumen:
Writing for the interested public, Gazzaniga marshals recent findings from neuroscience to demonstrate the crucial roles of social interactions and context in the evolution of human mind
- Página:
585
- Sección:
Books et al
- Publicación:
Science
- Volúmen:
323
- Número:
5914
- Fecha:
30 January 2009
- ISSN:
00368075
- SrcID:
00368075-2009-01-30.txt
- Documento número 434347
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Books Received
- Página:
585
- Sección:
Books et al
- Publicación:
Science
- Volúmen:
323
- Número:
5914
- Fecha:
30 January 2009
- ISSN:
00368075
- SrcID:
00368075-2009-01-30.txt
- Documento número 434348
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
PHYSICS: Learning and Scientific Reasoning
- Autor:
Lei Bao
Tianfan Cai
Kathy Koenig
Kai Fang
Jing Han
Jing Wang
Qing Liu
Lin Ding
Lili Cui
Ying Luo
Yufeng Wang
Lieming Li
Nianle Wu
- Página:
586
- Sección:
Education Forum
- Publicación:
Science
- Volúmen:
323
- Número:
5914
- Fecha:
30 January 2009
- ISSN:
00368075
- SrcID:
00368075-2009-01-30.txt
- Documento número 434349
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:55 p. m.
- Enlace directo