- importsource = "03601315-2010-02.txt"
- Artículo:
Mining LMS data to develop an “early warning system” for educators: A proof of concept
- Autor:
Macfadyen, Leah P.
Dawson, Shane
- Página:
588
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 93064
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Extending the TAM model to explore the factors that affect Intention to Use an Online Learning Community
- Autor:
Liu, I-Fan
Chen, Meng Chang
Sun, Yeali S.
Wible, David
Kuo, Chin-Hwa
- Página:
600
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 93065
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Laptopers in an educational practice: Promoting the personal learning situation
- Autor:
Lindroth, Tomas
Bergquist, Magnus
- Página:
311
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 621085
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Interactive Videoconferencing for collaborative learning at a distance in the school of 21st century: A case study in elementary schools in Greece
- Autor:
Anastasiades, Panagiotes S.
Filippousis, George
Karvunis, Labros
Siakas, Spiros
Tomazinakis, Arsitokritos
Giza, Panagiota
Mastoraki, Hellen
- Página:
321
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 621086
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Temporal transitions in participation flow in an asynchronous discussion forum
- Autor:
Dringus, Laurie P.
Ellis, Timothy
- Página:
340
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 621087
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Enlace directo