1. importsource = "03601315-2011-03.txt"
Se encontraron 74 resultados.
Artículo:

Blended learning in higher education: Students’ perceptions and their relation to outcomes.

Autor:

López-Pérez, M. Victoria

Pérez-López, M. Carmen

Rodríguez-Ariza, Lázaro.

Página:

818

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 93324
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Determinants of interactive white board success in teaching in higher education institutions.

Autor:

Al-Qirim, Nabeel.

Página:

827

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 93325
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learning science via animated movies: Its effect on students’ thinking and motivation.

Autor:

Barak, Miri

Ashkar, Tamar

Dori, Yehudit J..

Página:

839

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 93326
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Who assigns the most ICT activities? Examining the relationship between teacher and student usage.

Autor:

Hsu, Shihkuan.

Página:

847

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 93327
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A blended learning Approach to teaching foreign policy: Student experiences of learning through face-to-face and online discussion and their relationship to academic performance.

Autor:

Bliuc, Ana-Maria

Ellis, Robert A.

Goodyear, Peter

Piggott, Leanne.

Página:

856

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 93328
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo