1. isn = "001317848"
Se encontraron 164 resultados.
Artículo:

Examining the Teaching Life

Autor:

Grant Wiggins

Jay McTighe

Resumen:

How can educators tell whether a teaching practice is worthy?

Página:

26

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

6

Periodo:

Marzo 2006

ISSN:

001317848

SrcID:

00131784-2006-03.txt

  • Documento número 133534
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Thoughtful Approach to Teacher Evaluation

Starting With the Soul

Autor:

Jennifer Goldstein

Pedro A. Noguera

Sam M. Intrator

Robert Kunzman

Resumen:

How peer review lessens the tensions between teachers and administrators

Rekindling teachers' deep sense of purpose is no luxury.

Página:

31 .

38

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

6

Periodo:

Marzo 2006

ISSN:

001317848

SrcID:

00131784-2006-03.txt

  • Documento número 133535
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Satisfactions of Teaching

Great Teachers Remembered

Autor:

Elliot Eisner

Elliot Wiesel

Max Malikow

Resumen:

An educator reflects on why he teaches.

Página:

44

44

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

6

Periodo:

Marzo 2006

ISSN:

001317848

SrcID:

00131784-2006-03.txt

  • Documento número 133536
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Mamie Till Mobley

Autor:

Cynthia Dagnal Myron

Página:

44

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

6

Periodo:

Marzo 2006

ISSN:

001317848

SrcID:

00131784-2006-03.txt

  • Documento número 133537
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Transforming Practice in Urban Schools

Autor:

Etta R. Hollins

Resumen:

Study groups for teachers in low-achieving schools boosted both teachers’ professionalism and students' reading skills.

Página:

48

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

6

Periodo:

Marzo 2006

ISSN:

001317848

SrcID:

00131784-2006-03.txt

  • Documento número 133538
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Enlace directo