- isn = "001317848"
- Artículo:
Examining the Teaching Life
- Autor:
Grant Wiggins
Jay McTighe
- Resumen:
How can educators tell whether a teaching practice is worthy?
- Página:
26
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2006
- ISSN:
001317848
- SrcID:
00131784-2006-03.txt
- Documento número 133534
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Thoughtful Approach to Teacher Evaluation
Starting With the Soul
- Autor:
Jennifer Goldstein
Pedro A. Noguera
Sam M. Intrator
Robert Kunzman
- Resumen:
How peer review lessens the tensions between teachers and administrators
Rekindling teachers' deep sense of purpose is no luxury.
- Página:
31 .
38
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2006
- ISSN:
001317848
- SrcID:
00131784-2006-03.txt
- Documento número 133535
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Satisfactions of Teaching
Great Teachers Remembered
- Autor:
Elliot Eisner
Elliot Wiesel
Max Malikow
- Resumen:
An educator reflects on why he teaches.
- Página:
44
44
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2006
- ISSN:
001317848
- SrcID:
00131784-2006-03.txt
- Documento número 133536
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Mamie Till Mobley
- Autor:
Cynthia Dagnal Myron
- Página:
44
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2006
- ISSN:
001317848
- SrcID:
00131784-2006-03.txt
- Documento número 133537
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Transforming Practice in Urban Schools
- Autor:
Etta R. Hollins
- Resumen:
Study groups for teachers in low-achieving schools boosted both teachers’ professionalism and students' reading skills.
- Página:
48
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2006
- ISSN:
001317848
- SrcID:
00131784-2006-03.txt
- Documento número 133538
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Enlace directo