- isn = "173007"
- Artículo:
The school psychologist’s role in the early childhood special education program
- Autor:
Anne H. Widerstrom
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1989
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1989-03.txt
- Documento número 1569075
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Microcomputers as social facilitators in integrated preschools
- Autor:
Phullis Spiegel-McGill
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1989
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1989-03.txt
- Documento número 1569076
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Special education practices with young handicapped children
- Autor:
Gerald Mahoney
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1989
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1989-03.txt
- Documento número 1569077
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Programming for mainstream kindergarten success in preschool: Teachers’ perceptions of necessary prerequisite skills
- Autor:
Arline G. Beckoff
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1989
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1989-03.txt
- Documento número 1569078
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Book review: The language of toys: Teaching communication skills to special Needs children by S. Schwartz, J. Heller Miller
- Autor:
Teresa Bennett
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1989
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1989-03.txt
- Documento número 1569079
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Enlace directo