- isn = "00131784"
- Artículo:
The importante of deep reading
- Autor:
Maryanne Wolf
Mirit Barzillai
- Resumen:
The expert reading brain needs nurturance and guiance
- Página:
32
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-03.txt
- Documento número 1025680
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The best of both literacies
- Autor:
Margaret Weigel
Howard Gardner
- Resumen:
Three ways to Booster students’ literacy levels in an online enviroment
- Página:
38
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-03.txt
- Documento número 1025681
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Are digital media changing language?
- Autor:
Naomi S. Baron
- Resumen:
Our shifting attitudes about language may signal lasting change
- Página:
42
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-03.txt
- Documento número 1025682
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Welcome to our virtual worlds
- Autor:
James Paul
Michael Levine
- Resumen:
The right games put the real world at students’ fingertips
- Página:
48
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-03.txt
- Documento número 1025683
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Stepping beyond Wikipedia
- Autor:
Wiliam Badke
- Resumen:
Students need to know that research might begin, but not end, with a Wikipedia search
- Página:
54
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-03.txt
- Documento número 1025684
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Enlace directo