1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

Leadership development: the larger context

Autor:

Michael Fullan

Resumen:

Generating widespread organizational change requires a comprehensive approach

Página:

45

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

2

Periodo:

Octubre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-10.txt

  • Documento número 1025730
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Lessons form the world

Autor:

Andreas Schleicher

Resumen:

In countries where educators are strong leaders, innovative teaching practices thrive

Página:

50

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

2

Periodo:

Octubre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-10.txt

  • Documento número 1025731
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Sharing hats

Autor:

Reginald Landeau

Daphne Van Dorn

Resumen:

Sometimes it is essential to distribute responsibilities, but sometimes it is necessary to take them back

Página:

57

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

2

Periodo:

Octubre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-10.txt

  • Documento número 1025732
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A school leadership

Autor:

Stephen R. Covey

Resumen:

A leadership – themed elementary school translates the seven habits into kids’ language

Página:

61

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

2

Periodo:

Octubre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-10.txt

  • Documento número 1025733
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Creating collaborative cultures

Autor:

Barbara Kohm

Resumen:

How can principals help faculties set goals, hold productive meetings and solve problems

Página:

67

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

2

Periodo:

Octubre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-10.txt

  • Documento número 1025734
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Enlace directo