1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

The spirit of leadership

Autor:

Gabriel Rshaid

Resumen:

A school becomes a community when it makes spiritual development a cornerstone

Página:

74

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

2

Periodo:

Octubre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-10.txt

  • Documento número 1025735
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The power of two

Autor:

William L. Sterret

Resumen:

Two principals carve out time to advise each other

Página:

78

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

2

Periodo:

Octubre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-10.txt

  • Documento número 1025736
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Many Meanings of "Multiple Measures"

Autor:

Susan M. Brookhart

Resumen:

A seemingly simple term suggests different things in different contexts.

Página:

6

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-11.txt

  • Documento número 1025737
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Quest for Quality

Autor:

Stephen Chappuis

Jan Chappuis

Rick Stiggins

Resumen:

Quality tests and a balanced system are the keys to sound assessment.

Página:

14

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-11.txt

  • Documento número 1025738
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Feed Up, Back, Forward

Autor:

Douglas Fisher

Nancy Frey

Resumen:

Everyone talks about feedback, but a proactive approach is necessary, too. View a video.

Página:

20

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-11.txt

  • Documento número 1025739
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Enlace directo