- isn = "00131784"
- Artículo:
The spirit of leadership
- Autor:
Gabriel Rshaid
- Resumen:
A school becomes a community when it makes spiritual development a cornerstone
- Página:
74
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-10.txt
- Documento número 1025735
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The power of two
- Autor:
William L. Sterret
- Resumen:
Two principals carve out time to advise each other
- Página:
78
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-10.txt
- Documento número 1025736
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Many Meanings of "Multiple Measures"
- Autor:
Susan M. Brookhart
- Resumen:
A seemingly simple term suggests different things in different contexts.
- Página:
6
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 1025737
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Quest for Quality
- Autor:
Stephen Chappuis
Jan Chappuis
Rick Stiggins
- Resumen:
Quality tests and a balanced system are the keys to sound assessment.
- Página:
14
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 1025738
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Feed Up, Back, Forward
- Autor:
Douglas Fisher
Nancy Frey
- Resumen:
Everyone talks about feedback, but a proactive approach is necessary, too. View a video.
- Página:
20
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 1025739
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Enlace directo