1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

Why Every Student Needs Critical Friends

Autor:

Amy Reynolds

Resumen:

By participating in peer critiques, students become aware of the diversity of their classmates' work and begin to improve their own.

Página:

54

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-11.txt

  • Documento número 1025745
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Responsive Writing Assessment

Autor:

Maja Wilson

Resumen:

Creating effective assessment starts with a reader-to-writer response.

Página:

58

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-11.txt

  • Documento número 1025746
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Getting Away from Seat Time

Autor:

Mary Ellen Freeley

Richard Hanzelka

Resumen:

New Hampshire's Follow the Child initiative brings personalized learning to the forefront.

Página:

63

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-11.txt

  • Documento número 1025747
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Looking at Student Work

Autor:

Angie Deuel

Tamara Holmlund Nelson

David Slavit

Anne Kennedy

Resumen:

How student work can enrich students' understanding as well as prove that they are learning.

Página:

69

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-11.txt

  • Documento número 1025748
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Grading What Matters

Autor:

Tony Winger

Resumen:

Students too often think adults care most about whether they turn in assignments.

Página:

73

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-11.txt

  • Documento número 1025749
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Enlace directo