- isn = "00131784"
- Artículo:
Two Needs-To Increase Achievement and to Provide a Caring Environment for Students-Are Triggering a Resurgence of Interest In Size Issues
- Autor:
Patricia A. Wasley
- Página:
6
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-02.txt
- Documento número 1573112
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
In this Research Synthesis Sponsored by The Rockefeller Foundation, the Authors Review Seminal Studies on Class Size and Offer Insight About Which Conclusions Are Valid
- Autor:
Bruce I. Biddle
David C. Berliner
- Página:
12
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-02.txt
- Documento número 1573113
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Confusing the Terms Pupil-Teacher Ratio and Class Size Is at the Heart of Many Disputes
- Autor:
Charles M. Achilles
Jeremy D. Finn
Helen Pate-Bain
- Página:
24
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-02.txt
- Documento número 1573114
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Educators Should Remember that Reducing Class Size Does Not Guarantee Success
- Autor:
Kirk A. Johnson
- Página:
27
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-02.txt
- Documento número 1573115
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Team of Teachers Creates an Innovative School-Within-A-School for Students In Grades 1-5
- Autor:
Gail McGoogan
- Página:
30
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-02.txt
- Documento número 1573116
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo